Android Apple
سایت تخصصی اندروید و اپل

 Sakura Falling نام لایو والپیپری زیبا که اولین لایو والپیپر از Go Wallpaper Dev Team است،در این لایو والپیپر گل ها به آرامی از بالا به سمت پایین فرود آیند که جلوه و ظرافت خوبی را به آرمغان می آورند.یکی از نکته های بارز این لایو والپیپر قابلیت نصب بر روی SD Card است.

 

 

تصاویری از لایو والپیپر:

 

Sakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live Wallpaper

Sakura Falling Live WallpaperSakura Falling Live Wallpaper



 



ارسال توسط manoochehr

 همانطور که می دانید اولین گوشی HTC One X اولین گوشی چهارهسته ای بود که به علاقمندان اسمارت فون ها عرضه شد. این گوشی با اندروید ۴.۰ و رابط کاربری جدید و بسیار زیبای Sense 4.0 وارد رقابت شد. یکی از معایب این گوشی سرعت نسبتاً پایین و لگ در رابط کاربری و کیفیت عکسهای نه چندان خیره کننده بود. خوشبختانه امروز اچ تی سی آپدیت جدیدی را برای نسخه آسیایی چهارهسته ای از One X عرضه کرده است که ضمن آپدیت سیستم عامل گوشی به اندروید ۴.۰.۴ رابط کاربری را به Sense 4.1 ارتقا داده و سرعت گوشی و کیفیت تصاویر دوربین را افزایش می دهد.

 

در رابط کاربری Sense 4.1 سرعت مرورگر وب افزایش یافته است و با حذف برخی انیمیشن های اضافه لگ ها و کندی های محیط گوشی بسیار کمتر شده اند. نتایج تست Quadrant با امتیاز ۶۰۰۰ پیشرفت زیادی را نسبت به نسخه قبلی نرم افزار One X نشان می دهند و همچنین مشکل دکمه مزاحم Menu نیز حل شده و کاربران می توانند به دلخواه خود دکمه مالتی تسکینگ را به منو اختصاص داده و نگه داشتن آن را به عمل مالتی تسکینگ اختصاص دهند. از دیگر مزایای این آپدیت افزایش کیفیت تقریبی عکس های دوربین و بهینه سازی فوکوس ادامه دار و White Balance است.

در بعضی نسخه های گوشی همچنین بازی Dead Space به صورت رایگان برای کاربران One X قرار داده شده است و چند بازی هم به صورت نسخه آزمایشی وجود دارد. این آپدیت به صورت OTA و از طریق اینترنت بر روی گوشی قابل دریافت است پس اگر از کاربران این گوشی هستید حتی الامکان گوشی خود را به شارژ متصل کنید و با استفاده از WiFi این آپدیت ۱۴۸ مگابایتی را دریافت کنید.

 



ارسال توسط manoochehr

 

این جزوات شامل خلاصه نویسی درس ها و نکات تستی مهم و آموزش مباحث درسی است که توسط گزینه ۲ برای شرکت کنندگان در طرح گام اول سال ۹۱ تهیه شده است .

 




تاریخ: سه شنبه 26 دی 1391برچسب:جزوه,دبیرستان,گزینه2,دانلود,دانلود جزوه,
ارسال توسط manoochehr

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 29017
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2

Alternative content